Reklamacje

Reklamacje dotyczące artykułów zakupionych w sklepie www.lovin.pl przyjmowane są i realizowane zgodnie z Regulaminem

Prosimy o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Jeżeli możesz wykonać zdjęcia wykrytej wady – prześlij nam je na adres mailowy info@lovin.pl, w tytule wiadomości wpisując słowo “REKLAMACJA” oraz numer zamówienia.

Podaj proszę Twój numer telefonu, abyśmy mogli skontaktować się z Tobą w przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji.
Podaj proszę swój adres email. Na adres ten otrzymasz potwierdzenie wysłanie Formularza Zwrotu Reklamacyjnego.
Podaj proszę numer Twojego zamówienia. Numer ten znajdziesz na swoim rachunku lub w historii zamówień. Podanie numeru zamówienia pomoże nam przyspieszyć realizację procedury zwrotu.
Wskaż proszę kategorię wady. Dzięki temu szybciej będziemy mogli rozpatrzeć Twoją reklamację i szybciej na nią zareagować..
Opisz proszę w jak najdokładniejszy sposób, czego dotyczy reklamacja.
Podejmiemy próbę naprawienia wskazanej przez Ciebie wady produktu. Gdy jednak nie będzie to możliwe lub gdy produkt nie będzie już dostępny w sklepie www.lovin.pl - otrzymasz zwrot poniesionych kosztów
Zaznacz proszę metodę płatności użytą podczas zamówienia. W przypadku płatności elektronicznej - środki zostaną zwrócone tą samą metodą, chyba że życzysz sobie zwrotu na konto bankowe. W takim przypadku podaj numer Twojego konta bankowego poniżej.
Podaj numer swojego konta bankowego, jeżeli życzysz sobie aby środki zostały zwrócone na rachunek bankowy.

Po wypełnieniu i przesłaniu formularza – odeślij nam proszę wadliwy artykuł wraz z rachunkiem lub fakturą.

Zwroty należy kierować na adres:

LOVIN S.C.

ul. Lelewela 36/78

80-442 Gdańsk